دانلود آهنگ جدید

عشق وحال
•´`•. ♪Ē❤ŜĦ❤Ḡħ♪.•´`•

I LOVE YOU




 

 

ازم پرسیدمنوبیشتردوست داری یازندگیتو؟گفتم زندگیمو!نپرسیدچرا؟


بغض کرد،گریه کرد .....رفت!


اماهیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود.!

 

 

 

پرسیدند...دوستش داری...؟گفتم:دنیای من است...

گفتند:دوستت دارد...؟گفتم:تنها سوال من است...؟

 

 

 

 

 

شغل شریفی است : 


سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد

 

 

 

 

دلم براش تنگ شده فقط همین

 

 

 

 

 

برام دعا کنید دوستان که عشقم برگرد پیشم


نظر یادتون نره


 

 


 


نظرات شما عزیزان:

✖ǟֆɨʀɛ✖
ساعت19:40---11 خرداد 1394
good

مهدی
ساعت15:23---10 خرداد 1394
خیلی قشنگ بود
پاسخ:مرسی


هادی شجری
ساعت9:26---21 بهمن 1393
سلام وب زیبایی داری.موفق باشی

آقایی و خانومی سفیدپوش
ساعت22:49---4 دی 1393
سلاااااام دوست جونی وبلاگت قشنگه به ماهم سر بزن

سارا یکتا
ساعت20:01---15 آذر 1393
salam
پاسخ:سلام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







|×سـَنجآق ـهآ×|:
| دو شنبه 15 / 9 / 1389برچسب:عشق,حاااااال,| 6:21 بعد از ظهر|fatemehalizadeh|


| DЭᔕING |






کد ِکج شدَنِ تَصآوير



کد سایه دار کردن عکس

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

کد هدایت به بالا